• This is my card


    cantik tak saya kad saya,,
    ni kalu amek order buat bisnes kad,,
    ade org nak bg saya job tak?
    hahaha
    well seperti yang tertera
    nama pendek saya HANIM HASSAN
    lagiii pendek IMM
    saya pengedar produk kesihatan shaklee yang sah dengan id 1066035
    saya cover semua area di KELANTAN
    dengan COD/SELF PICKUP di PASIR MAS, KEDAI LALAT, PENGKALAN CHEPA setiap hari
    kawasan lain COD pada hujung minggu
    Gua Musang, Kuala Krai, Jeli, Tok Bali, Tumpat kite post je la deh ☺
    boleh cari saya di personal fb : Cik Imm
    di kedai online saya : Vitamins'R'Us
    di blog ini juga : www.cikimm.com
    atau call/sms/telegram/whatsapp di : 017 9191 671
    Saya pakar masalah : KEPUTIHAN & SEMBELIT
    (kita consult with self experience tau)
    so, do contact me, kita borak2☺

3 comments:

  1. pakar sembelit tak menahan tu.. hehehe.. good luck dalam bisnes imm..

  2. imm said...

    hihi sbb kite dulu keputihan n pnah sembelit sampai kna g spital tau..mmg banyak jugak la ilmu pasal dua ni hahaha..
    thanx kak rai..jom berjaya bersama

  3. Kakzakie said...

    All the best Imm. Kakak bangga kalau ada org kita yg berjaya macam ini.
    Tahniah dan moga terus maju.

Post a Comment