• Dah sampai yeyeayyy


    sunflower seed dah sampai yeayy,,
    x sabar nak g semai,,
    tp kena study dulu lah bile mase sesuai,,
    skang dah cerah hujan 2,3 hari sekali je,,
    tapi takut mai banjir gelombang kedua,,
    nak cari kaw sesuai jugak,,
    laman rumah saya ni banyak semut tau..
    kang kite semai, semut pakat dok usung bawak balik sarang,,
    owhh xsabarr
    dah terbayang2 nnt nak berlari2 di celah pokok bunga matahari disinari mentari ewahhh
    btw, saya beli sunflower seed dari kebun bahagia ini,,
    memang bahagia sungguh hihihi
    brrr saya kan, kalau msuk blog kebun2, pokok2 bunga,,
    mmg sehari boleh lekat kat situ,,
    semua benda lah saya belek hihi..
    owhh nak turun tengok pokok di laman la kejap,,
    ros kampung dark pink tgh galak kuar bud..
    yihiii

5 comments:

  1. Wahhh rajinnya bercucuk tanam! Bestnyaaa hehe goodluck! Kena study habis habisan dulu tengok kesesuaian dia

  2. Kakzakie said...

    Kita samalah Imm. Kakak kalau tengok bunga sehari pun tak apa. Apa lagi kalau bunga orkid geramnya...

  3. wah bestnya

  4. Diana Rashid said...

    rajin nya...metsi lamn rumah cantik berbunga2 nih..

  5. TukangKebun said...

    Syukur Alhamdulillah Selamat Terima.
    Happy Gardening!

Post a Comment