• CPUV by NUFFNANG


    list panjang lagi ke bawah, tp letak satu je la yek hihih
    actually, saya signed up nuffnang tahun 2012,,
    tp 'rumah dok kawasan terpencil'
    x ramai la yg mai melawat hikhik,,
    so mmg x pernah dapat cpuv ni,,
    yang per click tu pun berapa sen je,,
    saya rase tu pun sbb saye click sendiri iklan2 yg menarik,,hakhak
    bukan fraud click la..
    klik iklan yang menarik perhatian je,,
    x silap start bulan 9 baru nampak ade satu cpuv,,
    saya x perasan lgsung, perasan lepas die tulis credited dah,,
    hahahah nampak sgt jarang amek tau psl cpuv hihih,
    tp skang dah agak rajin jugak la bukak nuffnang,,
    seronok jugak la tgk cpuv berderet hikhik,,
    baru tau perasaan blogger yg dpt cpuv berderet setiap hari ye..
    terima kasih nuffnang sudi letak iklan kat blog ini hakhak,,
    semoga terus murah hati bagi saya iklan dan soga saya terus murah rezeki dapat iklan..
    aminnn

1 comments:

  1. nurbijen said...

    Kan? Bila cpuv berderet deret rasa nak up entry hari2 jer....

Post a Comment