• Sesak dengan baju bajan

    musim x hujan pun memang kite sidai baju dlm rumah,,
    guna top, walaupun sidai under roof, baju kering elok x busuk x kepam..
    masalahnya skang baju sidai 2,3 hari x kering lagi hahaha,,
    dah xde tempat nak sidai ni weii,,
    smalam kite bawak baju pegi coin dryer dekat umk,,
    hohh ade 5,6 org tgh tunggu turn,,
    sorang2 bawak 2,3 bakul baju..
    kite pun bawak 2 bakul jugek,,
    malas nak menunggu,, anak2 pun dah tertidur
    maka pulanglah kite tanpa hasil..
    sidai kat mane2 ruang yang ade..
    selimut sepit dekat langsir haha,,
    rapat2 disidai, ntah bila nak kering la agaknya,,
    terpaksa la,,
    kalu kasut boleh letak belakang peti nak bg cepat kering,,
    kalau baju nak wat cane yek?

4 comments:

  1. musim hujan kan

  2. AMIIZAA said...

    kena letak kipas bg cepat kering:)

  3. Kakzakie said...

    Kakak pun sama sidai dlm bilik anak dara kakak lepas tu on kipas...

  4. suri said...

    dekat kerusi pun boleh dekat sofa dalam bilik anak ke heee...main letak je kering nnti..dri biau tak buat apa2 heee

Post a Comment