• Makanan jepun in the houzeee

    yaki salmon, misoshiru, nasi jepun,
    xde dalam gamba : stir fry pelbagai mushroom, kyuri pickle
    setelah sekian lame akhirnya boleh menghirup misoshiru sekali lagi,,
    gembira perut kami (ayah n mami la)
    adik hana kasi ape pun seme die gembira,,
    aichan x suka misoshiru hahah,,
    hirup sesudu je terus xnak,,
    pastu mami dah risau nnt kalu dok jepun,
    makin kurus la aichan,,
    kakakakaka berangan nak dok jepun sangatt,,
    entah bile la tercapai impian tu..
    sangat recommended okei miso pakej by kak rai ni ye,,
    bagi yg susah nak dapat bahan mcm saya,ni,,
    (jusco xde ye kat kelantan,,sedeyy)
    amek pakej ni,, semua bahan dah ade,,
    campak2 dalam peyuk siap,,
    rase macam misoshiru joyfull(kedai makan kt jepun)
    hihihi
    beria guna hashi, dapat 2,3 biji nasi je kuikui..
    お腹がハッピー~~~(^.^)/~~~

2 comments:

  1. Nastyna said...

    wahhh kerlas... eh I dah lama sangat kot tak hirup sup jepun ni, tak pernah terbuat la kat sini.

  2. Zee Suhaini said...

    makanan jepun takat ni blom pernah terai lagi..cam takleh masuk ler ngan tekak..sushi pon x pandai makan tau..sobsob..kampung sangat..

Post a Comment