• Adik hana pun nak kulit cerah jugekk!!


    mami dan ayah slalu dah dapat ayat,,
    "kakak anak mami, adik anak ayah"
    sebenar ayat tu merujuk warna kulit budak berdua ni,,
    balik kg dua2 belah pun slalu je topik ni disebut2,,
    kadang2 kami makpak ni pun terkeluar jugak ayat2 seumpama tu,,
    sori adik hana,,
    smalam dok scroll2 fb nampak perbualan hangat pengguna2 produk Shaklee ni,,
    wahhhh terus terbeliak mata mami,,

     
    credit : kak cery mama faiz

    wahhh pakat pesta share testimoni putih ye,,
    testi atas skali yg adik lelaki tu,,
    huihhh terus mami teruja nak bg mealshakes dkat adik hana pulak,,
    bulan depan adik hana da umo 15 bulan,,
    dah boleh stat bagi mealshakes,,
    sekarang adik mmg dah ambil chew c 1/2 biji,,
    semoga adik mencerah macam kakak hihihi,,


    ps : bukan mami x syukur, tapi kalau ade cara yang boleh mencantikcomeikan lagi anak2 mami, baik mami ikhtiarkan..lagipun produk shaklee ni semulajadi..mealshakes tu, protein shake dengan 19 multivitamin. manfaat untuk kecergasan dan kesihatan anak.dapat mencerahkan kulit tu, bonus sampingan yang x harus disia2kan..

0 comments:

Post a Comment