• Testimoni : ESP vs ECZEMA


    sian kan baby eczema,,mesti menggaru je la kejenya,,
    saya x pernah bawak adik hana jumpe pakar,,
    tp saya syak adik hana pun ade mild eczema mcm saya,,
    sensitif sangat dengan peluh,,
    setakat ni gatal2 adik hana masih terkawal,,
    part pinggang n punggung je la yg serius sikit,,
    untuk adik hana saya guna CMD, buat mandian,,
    and mami sendiri consistently amek ESP,,
    adik hana dah umur setahun bebape minggu,,
    dah boleh bg vit c tak?
    tiap kali aichan makan vit c, die pun sibuk berzikir nak nak nak,,
    selagi x bagi, selagi tu la nak nak nak nak nakkk,,
    hahaha bagi lah separuh tab chew c shaklee tu..

0 comments:

Post a Comment