• saya dapat miso package yeayy

    ingat tak ga sempena merdeka by mamaka0ri haritu?
    saya dapat miso package yang disponsor oleh kak rai ourkizuna,,
    yeahhh Alhamdulillah,,
    doumo arigatou mamakaori n kak rai hihihi
    ade miso paste, konbu, katto wakame, katsuo bushi
    dulu pernah pesan miso paste dari kawan jepun yg keje kilang en suami,,
    skang si suemitsu tu dah jarang dtg kilang sini,,
    maka kami pun dah takboleh memesan la ape2,,
    segan pun satu hal haha,,
    so, excited sangat dapat miso package kak rai ni,,
    senang dapat package gini,,
    complete dah boleh campak2 lebur dlm peyuk,,
    tadaaa jadi miso soup,,
    ehhh tipu je campak2,,
    sile rujuk resepi miso soup kat blog kak rai ye,,
    confirm menjadi miso soup kite
    yeyeayy boleh buat misoshiru la pasni,,
    makan dengan yaki salmon,,
    sebelum tu kna g beli beras jepun dulu hihi,,
    nanti dah buat, saya tayang gambo miso soup pulak ye,,(muka berlagak)
    ((ko pehal nak buat muka berlagak hahaha))
    sape2 nak miliki(wah perkataan) miso package mcm saya punya ni,,
    boleh pg terjah blog kak rai ye..OURKIZUNA


1 comments:

  1. Alhamdulillah..

    Selamat bermiso.. Tetiba teringin nak makan misoshiru jugak.. Hehehe

Post a Comment