• Perangai baru adik hana

    MENAHAN MATA!!!
    padahal die ngantok tersengguk2 tapi tahan mata xnak tido,,
    pastu badmood sesorang,,
    pastu nak nangis berdukung je,,
    ape pun x boleh hahaha,,
    tapi kan 3,4 hari ni mami dah jumpe solutionnya,,
    tepuk2 bahu mami yang bijak
    kite babywear kan die,,
    ehh betul tak guna istilah babywear dlm ayat ni,,
    hahaha ape2 lah asal faham,,
    27 kali lebih syok kot kalu dukung dgn babycarrier,,
    x sampai 5 minit dah tertidur,,
    babycarrier tu aichan yang punya,,
    tp aichan dulu kitorang xguna pun,,
    nape ntah hahaha,,
    lepas mengenalpasti adik hana suka dok dalam tu,,
    asal die nak ngamok je mami terus sarung carrier n masukkan adik n joget2 sikit,,
    berjayaa hahaha,,
    smalam adik tidur awal,,
    pastu kol10 die bangun makan nasi,,
    pastu pukul 1 dok tawaf dalam bilik,,
    kejap kacau kakak, kejap pg pijak ayah,,
    paling banyak kena pijak mami laa,,
    hoiii adik tu berat tauuu,,
    mami dah ngantuk sangat,,
    so tgh2 malam buta kita sarung carrier,,
    dukung2 adik sambil zikir,,
    elehh x sampai 5 minit dah tertidur,,
    huu kalau mami babywear awal2 kol11 kan bagus,,
    xyah kena pijak perut 18 kali,,
    budak kecik x bangun lagi semalam tido lambat..hewhew

1 comments:

  1. Aisy Nasiha said...

    alahai, adik nana nak tidur dengan perasaan rapar dengan mami ya.. eh ke gitu panggil dia nak rasa apa ya? mujur mami dia cepat2 jumpa penyelesaiannya..

    anak saya Nazif masa dalam pantang sehingga setahun lebih dia jenis nak kena dipeluk rapat masa nk tidur,, dah besar sikit ni baru boleh tidur dengan tepuk2 je..

Post a Comment