• katak bawah tempurung

    pagi tadi kol9 tgk bebudak lalu lalang dpn rumah,,
    saya pun membebel dalam hati,,
    heii xg skolah ke budak2 ni,,ape nak jadi ni,,
    pastu teringat ciksu pun ade kat rumah,,
    aikk ciksu knape balik rumah?sakit ke?
    sekarang cuti sekolah la weiii,,
    hahahahaha ape pun x tau weiihh,,
    camtu la jd surirumah anak kecik,,
    saya mmg x amek tau lgsung pasal cuti skolah,,
    laki pun keje kilang jepun,,
    cuti x same dengan org lain,,
    kecuali cuti raya n cny,,
    kadang2 harini hari ape pun saya x ingat,,
    kna bukak telepon baru tau hihi,,
    patutla dua2 jiran ade kat rumah,,
    jiran kiri kanan semua cikgu hoho,,
    ehhh adik hana dah tido,,
    baik saya g mandi,,
    adik berona(bt pe'el nak bdukung)
    hape pun mak xleh buat,,
    ehh tp smpat uli roti smbil dukung die hihi gigih..
    okeiii nak g mandi wangi2..
    babaii,

2 comments:

  1. wangi2 k

  2. nurbijen said...

    patut lah dunia blog tak berapa meriah.... cuti sekolah rupanya... saya pun baru tahu ni :)
    Cayalah, anak kecik berona pun dae lagi uli roti.. thumbs up!

Post a Comment