• Pengaruh persekitaran aka tv

    sesungguhnya aichan xde kawan,,
    kawan seharian aichan hanyalah mami dan adik hana,,
    kalau nak kate pengaruh rakan sebaya, memang takde la kan,,
    tapi saikin (sejak akhir2 ini) dah pandai guna kau aku,,
    nampak sangat terpengaruh dengan cite upin ipin haaiii lahhh
    selamba je tanye , hei mami kau basuh baju ke tu?
    hamboiiii budak ni,,
    kalau die berkau2, saya terus tegur,
    x boleh cakap kau dengan mami, nnt Allah potong mulut aisya,,
    die takut n faham x boleh cakap lg,,
    tp kadang2 terkeluar jugak,,
    "mami, kau buat ape tu?"
    eiiiiyyy geram

1 comments:

Post a Comment