• labbaik allahumma labbaik

    hmm,,kalau umrah kena talbiyah jugak tak?
    hihih xtau,,nanti kita belajo ye,,
    Alhamdulillah syukur pada Allah,,
    telah menjemput umi pa mengunjungi rumahNya,,
    dah lame umi berhajat nak pegi mekah,,
    tunggu panggilan haji lambat lagi,,
    tahun 2016 baru sampai turn katenye,,
    (saya punya turn tahun 2047 huwaaaa)
    awal tahun ritu abelong ajak gi umrah bulan puasa,
    bersinar bercahaya gilang gemilang muka umi kegembiraan,,
    pagi kelmarin 18/7 kami sekuarga n angah and da gang antar kat epot kb,,
    saya ni,,ade kamera besar pusing2 pun x gune,,
    sekeping gambau pun x amek,,
    sibuk dengan perut memulas pulak tu hahahah
    pastu along n anak2, abecik sekuarga n fariq tunggu kat klia,,
    along plannye nak g sekali, tp pregnant la pulak,,
    so x jadi lah ikut,,
    tegak pa,,nak masuk baris ke tu :p

    umi yang camtik lagi awet muda

    pa n abelong..cool gile pakai slipe jepun je
    semoga dapat buat ibadat dengan sempurna,,
    waaa teringinnye nak pg jugak,,
    insyAllah ade rezeki nanti..



1 comments:

  1. Kakzakie said...

    Ye umrah pun kena talbiah Imm. Maksud labbaikallah hummalabbaik tu adalah kami dtg ke rumah mu ya Allah... Seronok bertalbiah ramai-ramai dlm bas..

Post a Comment