• demimu anak

    saya sakit kepala sejak tengah malam kelmarin,,
    angin berpusar dalam perut ke tulang rektum,,
    tulang rektum tu tulang atas punggung ye,,
    saya perasan lepas bersalinkan adik hana jd mcm ni,,
    selalu sangat badan berangin n sakit kepala mcm ni,,
    lepas beranakkan aichan saya xboleh bau bauan yg melekat kat baju,,
    nanti sakit kepala sepanjang hari,,
    wangi ke busuk ke, semua x boleh,,
    padahal sebelum tu saya adalah peminat perfume,,
    sampaikan suami pun x boleh pakai pape yang wangi huhuh,,
    semalam bertahan puase sampai habis,,
    lepas bukak puase, minum air PEPPERMINT GINGER PLUS by SHAKLEE,,
    sendawa panjang n banyak kali,,
    aichan tanye,, mami kenape "kenyang" banyak2 ni?
    hahaha sendawa = kenyang
    tengah malam terjaga perut berangin balik,,
    kepala pun still berdenyut lagi ni,,
    so harini saye x puase ngeeee

3 comments:

  1. ye la kalau dah memudaratkan

  2. semoga cepat sembuh anem..
    Akak pun camtu.. berangin dan pening..
    Penyudahnya witir akak solat duduk jer..
    Dah tak larat nak bangun lagi..

  3. cik imm said...

    thanx akak..smoga cepat sembuh jugak untuk akak..

Post a Comment