• BERSUPPLEMENT -kenali keperluan anda

    betul saya jual shaklee,,tapi,,takkan la kalau shaklee keluarkan 59 jenis produk vitamins, 59 jenis saya kena telan..

    saya ibu yang menyusu bayi 11 bulan, ada toddler 3 tahun, 
    memerlukan tenaga yang banyak untuk handle budak berdua ni
    jadi saya consume ESP Shaklee dan CMD Revell untuk ENERGY BOOSTER.

    kulit saya sensitif, pakai bedak pun boleh menggelupas,
    saya elakkan dari guna pencuci muka,
    jadi saya consume SR Vita C plus Shaklee untuk KURANGKAN MASALAH KULIT

    saya kurang bersenam,
    bulan puasa ni banyak jugak makan berlemak,,
    jadi saya consume OmegaGuard Shaklee untuk MUDAHKAN PEMECAHAN LEMAK,

    saya takde masalah pembuangan,,
    pagi2 lawas dan lancar,,
    jadi TAKPERLULAH saya consume Herblax Shaklee,

    saya ada masalah kulit berminyak,
    makan kacang je, terus keluar jerawat
    jadi, TAKSESUAILAH Vita E Shaklee untuk saya, makin berminyak jdinya,,

    kesimpulannya,
    kenali keperluan badan kita dulu,,
    x pandai nak diagnos diri sendiri?
    boleh consult dengan SID,,
    beritahu masalah anda, kami boleh cadangkan ape yang sesuai untuk anda

    bersedia untuk berkhidmat,
    imm penjual supplement
    anak dara tolong mami,ngemas rak pinggan..

1 comments:

Post a Comment