• Mengatasi masalah keputihan

    nenek kate sejak muda remaja sampai laa ni,,
    nenek tak pernah ada masalah keputihan,,
    nenek amalkan makan manjakani,,
    saya pulak,,
    sejak remaja memang bmasalah keputihan,,
    nenek suruh makan manjakani,,
    berapa hari je bertahan telan bende tu,,
    pahit gile woii,,hijau muka nak telan,,
    memang x selesa dgn masalah keputihan ni,,
    lagi2 masa hari aktif banyak berjalan,,
    huuu gile uncomfortable
    dulu mase keje kilang,,
    memang kena banyak bgerak check line,,
    rase nak g tukar pantiliner setiap jam hahaha
    mase pregnantkan aichan,,
    saya kena kencing kotor n keputihan yang serius,,
    siap kna amek antibiotik sbab ade jgkitan bakteria,,
    lepas beranak saya amek set menyusu shaklee,,
    masa tu xtau ape2 pun hahaha
    google2 kata alfalfa boleh jd milk booster,,
    saya pun ambil la hiii
    beberapa bulan lepas tu saya perasan
    saya dah xde keputihan langsung,,
    seharian takpakai pantiliner pun okei,,
    memang xde kesan lgsung dekat panties,,
    mula2 saya xtau pun sebab ape,,
    so google lagi baru jumpe info pasal alfalfa
    oooo rupenye boleh mengatasi masalah keputihan,,
    jumpe penyelesaian secara tak sengaja kiranya hihuh
    takpayah lah telan manjakani pahit(x telan pun haha)
    terima kasih alfalfa,,
    selesai satu masalah yang membelenggu selama berbelas tahun,,
    sapa ada masalah keputihan yang serius?
    meh cube alfalfa,,x pahit, senang telan

4 comments:

  1. great

  2. Kuazue Mohd said...

    hihihi.. cik azue alergi alfalfa nih.. huhu

  3. cik imm said...

    heheh jom try kalu ade msalah keputihan..

  4. cik imm said...

    owhh ye ke?alergi camane tu?kalau imm, awal2 amek dulu mmg rase gatal n kuar jerawat banyak sangat..masuk bulan kedua dah okei xde ape dah..hihi

Post a Comment