• Keputihan semasa hamil

    Dalam istilah doctor n misi kat klinik ibu dan anak,
    mereka menyebut keputihan sebagai vaginal discharge,,
    ada yang hanya tulis vag dis dalam buku pink,,
    Masa saya mengalami vaginal discharge yang kronik,,
    kedua2 kandungan actually,,
    misi tak terangkan secara detail pun tentang apa yang saya lalui,,
    tapi saya jenis yang rajin membelek buku pink,,
    Cuba fahamkan tulisan cacing doc,,
    dgn medical term n shortformnya,,
    lepas tu google sendiri dekat internet hahah,,
    mase ngandung aichan banyaklah info saya dpat dr babycenter.com,,
    masa tu saya risau itu bukan keputihan,
    tapi amniotic leaking,,kebocoran air ketuban
    lagipun along ade history amniotic leaking mase pregnantkan arwah anak sulung die,,
    risau la juga kan,,
    bila ngandung adik hana n kena lagi skali,,
    at least dah ade pengalaman n ilmu,
    so x risau sangat hihih
    (masa aichan, saya pernah pergi klinik 3 hari berturut sbb risau hahaha)
    hasil google saya dpat info berguna dalam babycenter,,
    yang sampai sekarang ade kat bookmark hihi,,
    saya letakkan link kat sini dulu ye,,
    insyaAllah ade masa, saya bahasa melayukan die hehe

    Keputihan semasa hamil

    setakat ni dulu harini,,
    nak ngemas kang nak balik kampung,,

    imm, shaklee independent distributor,
    017 9191 671

1 comments:

Post a Comment