• jom lengkapkan barang dapur

    hujung minggu ni da stat puase,,
    cek barang dapur seme da cukup belum,,
    kami suami isteri bukak puase mcm dinner hari biase je,,
    xde lauk extra ke ape,,
    ade kuih2 la sikit kot,,
    kadang2 beli kat bazar ramadhan,,
    tp ikut pengalaman tahun lepas,,
    tiap kali beli mkanan kat bazar,
    mesti kami dok komen x sedap hahahaha
    heyyy seriously peniaga mkanan skang,,
    asal ko ade dapur besar ko nak menjual ye,,
    makanan rase camane, belakang kire la..
    nnt nak g beli serunding daging ,,
    saya xde lauk lain pun xpe,,
    makan nasi dgn serunding daging pun boleh hahaha
    horlick pun dah habis ni,,
    ESP ade 2 tin hohoh,,
    tahun lepas memang bsahur dengan ESP + horlick,,
    Alhamdulillah berjaya puasa dengan sihat bertenaga,,
    InsyaAllah tahun ni pun nak amalkan bersahur n berbuka dgn ESP jugak,,
    semoga boleh puasa dengan bertenaga daaannnn
    boleh susut lemak kat perut jugak,,
    hihihih
    btw berat saye da 46kg,,
    berat b4 ngandung aichan ni tauuu,,
    bangga makk,,
    tp lemak gelebeh kat perut ade lagi,,
    malas senam malas pakai korset huii,,
    jom bersahur n berbuka dengan ESP,,InsyaAllah bertenaga sampai waktu berbuka.lepas berbuka pun x lemau, boleh terawikh 20 lagi..



0 comments:

Post a Comment