• nak bentuk badan ideal?konsepnye mudah aje.hiks

    simple basic untuk bentuk badan yang tegap dan anggun dan ideal dan sihat

    BINA OTOT BAWAH KULIT!!!BUKAN LEMAK YE!!!

    komponen untuk bina otot = PROTEIN
    mekanisma untuk bina otot = SENAMAN

    orang gemuk nak badan ideal?
    #makanan pembakar lemak(BAKAR LEMAK)
    #singkir lemak dari badan(SENAMAN)
    #makanan pembina otot(PROTEIN)
    #bina otot dalam badan(SENAMAN)
    =BAKAR LEMAK + SENAMAN + PROTEIN + SENAMAN
    =BENTUK BADAN IDEAL

    orang kurus nak badan ideal?
    #makanan pembina otot(PROTEIN)
    #bina otot dalam badan(SENAMAN)
    =PROTEIN + SENAMAN
    =BENTUK BADAN IDEAL


    macam formula algebra pule hihi






    masih sibuk,,tata









3 comments:

  1. boleh jugak sum up kan macam tu.konsepnya tak salah...tapi is actually not that simple.. sebab sangat banyak benda yang contribute kepada masalah berat badan dan bentuk badan.. dari segi pengambilan kalori pun..kita bukan saja ambik protein.. kita juga consume karbohidrat dan lemak.. in fact.. most of makanan dalam diet normal orang malaysia adalah karbohidrat.. so overall.. apa jenis makanan yang kita makan akan contribute pada pengurusan berat badan..

    errkk.. pepandai pulak.. :D

  2. imm said...

    betul tu akak..banyak lg subtopik nk tulis psl ni..tp x sempat lg..sibuk x abes2 lg ni.hahhaha..rase nk pinjam tgn kucingg..

  3. imm said...
    This comment has been removed by the author.

Post a Comment