• UPDATE : kempiskan perut cara surirumah

    pagi smalam lepas update entry
     kempiskan-perut-cara-surirumah-huhuk
    tertengok la pulak program Tanya ustazah ni,,

    cik s : apakah hukum mengambil pil kurus, melakukn pembedahan buang lemak dan sebagainya untuk menguruskan badan?

    ustazah : hukumnya BOLEH jika niat menguruskan badan itu adalah kerana untuk sihat, untuk mengelakkan penyakit.yang bersuami pula dengan niat untuk mnggembirakan suami.suami bahagia, Allah pun redha :)
    dengan syarat melakukannya dengan cara yang tidak memudaratkan tubuh badan dan secara sihat.
    banyak lagi yg ustazah cakap,,
    tp kite higtlite yg soalan tu dulu la ekk..

    yang nk kurus dengan niat nnt nk pakai bju mcm che ta tu,,heheh marilah betulkan niat kite..:p


7 comments:

  1. Apa pun bergantung pada niat cikanem... baik niat maka baiklah kejadiannya kan :)

  2. kena betulkan nawaitu seblm kita nak buat sesuatu kan...

  3. semuanya bergantung pada niat.. ^_^

  4. imm said...

    hihi ye la kak..niat kerana Allah baru x terpesong..

  5. imm said...

    hehe ye kan..mase gemok elok je pkai baju besar2 labuh2.da kurus terus seksimeksi..kalu niat betul, insyaAllah smpai bile pun tetap pakaian mnutup aurat elok2 kan..

  6. imm said...

    niat ni sihat ni bahagikan suami,, barula dpt keredhaan Allh kann..hihi

  7. betul tu. semuanya bergantung ats diri sendiri

Post a Comment