• kalau ye pun x suke kan,,

    sape kenal ikan jeruk?
    proses nak buat die ala2 ikan pekasam jugak la,,
    ade org takleh mkn sbb bau die,,
    tp saye xde la cerewet sgt bab makan,,
    so saye boleh je mkn ikan jeruk ni,,
    pada suatu hari,,
    A tak makan ikan jeruk so die pon dok senyap je,,
    B pun x makan,,tp die kate
    "nampak mcm sedap,,tp tekak x bape boleh telan la"
    C x makan jugak,,and die kate
    "boleh la makan bende gini,,aku sahkan makan,,tengok pon rase nak muntah"
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    hoii kot ye pun nak komen,,
    aku tgh makan ni weii,,

7 comments:

  1. moning

  2. imm said...

    morning akak..:)

  3. ada sesetengah benda yg saya tak mampu nak telan..tapi takde la nak kata camtu.. melampau sangat.. tu dah tahap menghina makanan.. kalau akak memang bahasa kan aje orang macam tu..

  4. paridah said...

    salam ikan jeruk mcm mana ya...ikan dimasak jeruk tau juga.

  5. imm said...

    hahah tu la kak,,kalu komen mcm B tu pun sedap dgr,,
    btw,,C tu da tua orang nye..nak bahasekan,,kang jd bende lain pulak..hahhaha

  6. imm said...

    ikan yang diperap dalam garam n beras kak,,

  7. Ibu Lala said...

    Suka suka..sedap. kadang ratah camtu je.

Post a Comment