• pagewiever 300 telah ditemui!!!

    Nieda ramly & kak rai ---> kna klik home @ url blog (cikanem.blogspot.com) baru boleh nampak pageview counter tuh..kalu msuk sini mlalui entry klik,,x nampak laa..soriiii,,imm sndiri pun baru sedar bende tu mcm tu..hikhik x bape hebat la bab gadget2 kt blog ni..











    hiphip horeyy,,
    pelawat ke 300 da ditemui,,
    kecik je dunie ni,,
    sbb pelawat adalah org kampung saye sndiri,,
    hohohoho
    junior mse skolah rendah,,
    sekelas ngn adik laki saye tu,,
    kite slalu la jugak dok kenen2 ayahcu ngn cik M ni,,
    huihuihuii,,
    tahniah cik M,,
    sbenarnye cik M ni bukanlah follower blog ni,,
    tp bile Allah dah tetapkan nak jd rezeki die kan,,
    so,,die la yg jd pelawat bertuah itu..
    okei cik M,,nnt kak anim antar hadiahnye ye,,
    hadiah ape?
    "tsumaranai mono desu,,douzoo"
    (bende bosan2 je,,ameklah)
    ayat org jepun bile nak bg org hadiah/souvenier..
    walopon bende tu x bosan lgsung,,
    bg emas permata berlian pun tetap gune ayat tu,,
    huihuii

4 comments:

  1. eid mazni said...

    hihi...kak anim..kite follow lah belog nih..hihi...:)

    kenen2 je kan kak anim..nasibla org y bergelar ayah chu tu x berkenan kat cik M ni hah....:)

    okeh...eid tunggu...nnti dah dapat baru bole buat entri kat blog..hihi...

    terima kasih kak hanim...:)

  2. anajingga said...

    tahniah..teruskan berblogging pasti banyak lagi trafik yg singgah..salam ukhwah dari ana

  3. imm said...

    hihi tunggu..kak anim hantar doh maghen dulu..

  4. imm said...

    salam kenal..thanx sudi singgah sini ye..:)

Post a Comment