• keguguran...rambut lah

    nilam syapina --> salam kenal.thanx singgah sini ye :)
    kak paridah --> tu la kak,,bab anak2 ni,,risau je sntiasa..

    rambut saye tengah gugur dgn jayenye skang,,
    sekali sikat bukan sehelai dua,,
    tp 2,3 RATUS helai kot,,
    saye adalah cuakkkk,,
    da mcm org br buat kimo je,,
    (tgk dlm drama la,,live xpnah tgk)
    dlm umah tu rambut di mane2 je,,
    sayangnye rambut x pnah potong dkat 2 tahun,,
    tp dah geram tgk,,
    smalam zas zas soh laki potong,,
    senget benget rambut ai tauu,,
    nak betulkan xdan,,adik hana dok melalak,,
    nasib ko la rambut,,
    nnt ade mase kite betulkan kt kedai hahahha
    hiiii mse kt nihon dlu lekkk je potong rmbut sndiri,,
    cantik elok je,,
    adakah perlu amek shampu shaklee wane hijau tu,,
    jgn cadangkan zinc lg dkat saye ye,,
    da habis sbotol,,x jadi ape pon,,
    hahahahha

2 comments:

  1. Kakzakie said...

    Senget pun kalau dah dlm tudung siapa tahu hihi...

    Kakak pun tak boleh bela rambut panjang sikit imm mesti gugur. Macam-macam petua pun tak jalan... sebab itu kakak lebih selesa berambut pendik (paras bawah tengkok tau).

  2. setau akak memang akan berlaku..sbb masa pregnant dulu hormon menyuburkan rambut..so banyak yg tumbuh..sekarang bila dah bersalin. hormon normal semula so banyak lah yg gugur pulak.. hana chan pun nak masuk 5 bulan kan..

    dalam 2-3 bulan jugak berterusan tu.. aisy aritu pun sampai rimas.. kadang2 dlm makanan pun ada.. malu je..so potong pendek..still ada jugak yg gugur..tapi berkurangan..

Post a Comment