• kakak aichan yg suke mkn buah je

    aichan kan sjak umur die setahun 4 bulan(jan 2013),,
    berat die 8.5kg tak naek2,,
    smpai la umur setahun 10 bulan(aug 2013)..
    lamee tu 7 bulan berat maintain haha..
    gigih la maknye ni dok bawak anak g kinik stiap bulan,,
    ye la kalu berat x naik,,
    kna g check up tiap bulan tauu..
    jumpe pakar zat makanan pun pernah,,
    bln 9 2013 berat naik 9kg..
    hip hip horeyyyyy!!!
    saye tatau gak ape sbb naeknye tu,,
    sbb dalam bulan jun 2013 sye tukar susu die,,
    dr pediasure coklat tukar ke s26 progress,,
    gold mahal la nak..(mami berkire)
    n pada mase yg same sye stat bg die mealshake shaklee,,
    so saye takleh nak ckp yg mane buat berat aichan naik,,
    hahahha
    die tetaplah tanak makan nasi,,
    yg saye perasan die da nak mkn roti,,biskut,,
    tu pon tak banyak sikit2 je,,
    sjak die pndai makan,, die mkn buah n sayur je,,
    stok buah kna sntiasa ada kt umah saye,,
    buah ape2 lah semua dia mkn,,
    sayur pon camtu,,
    asalkan wane hijau bg la petai pun,,
    die makan jeee..
    so anda rase ape faktor berat die naik?
    s26 ke, mealshake shaklee?
    hahhahaha anak sndiri tanye org pulak..



2 comments:

  1. lama tu berat dia tak naik.. tapi anak anak saya pun susah naik beratnya.. walau pun makan tak berenti renti.. haishh..

  2. imm said...

    bagus la mkn tak berenti..anak saye ni mmg tak suke mkn karbohidrat.kalu die habiskan sesudu nasi tu pon rase terharu nak sujud syukur dah..hihihi

Post a Comment