• butter cake mamatiamia lagii

    semalam bgn pagi buat cake,,
    hahahha,,
    sbb takde loyang yang besar,,
    saye bentang je baking paper atas tray oven,,
    tuang adunan kek,,
    bako,,siap makan sorang2 sbb suami n anak2 tido lagi,,
    bentuk takpenting,,
    ape yang penting?
    kerjasamaa sedap,,
    hahhah
    pastu buat keje itu sikit,,ini sikit,,
    tgk2 dah kol 12,,
    plan nak g beli barang shaklee org pesan,,
    tp mcm nak tunggu parcel telekung smpai dulu,,
    so smbil kluar g beli barang,,
    boleh pos telekung tu ke ame trus,,
    "tunggu2 demo tok kelik tok tau nyo g mano"
    (tibe2 terngiang2 lirik dikir bakat owwhh)
    tunggu2 x smpai,,
    tpakse lah kuar g beli barang dulu haihh,,
    otw balik singgah pos opis tanye,,
    ooo rupenye pakcik posmen da check out,,
    tepon pakcik posmen
    nada garang "eiiyy pokcik dok mmano ni?"
    taklahh saye tak garang,,
    mintak pakcik tu antar balik ke opis,,
    kiterang tunggu amek kt situ jek,,
    eiiyy kalu gini lah situasinye
    maksudnye tiap2  hari ade barang kna pos,,
    apekate kite g pindah dok tepi pagar pos opis..
    hahahhahahah best tak solution saye?
    ya Allah murahkan rezeki kami,,
    smoga ade sale tiap2 hari ,,
    aminnnnn...
    mereka ni nak berhijrah ke jepun dah,,semoga jualan ini memberi keberkatan kpada kami semua..aminnn


    sape2 yang berminat nak telekung lycra korea,, or nak barang shaklee dgn harga istimewa,, pm la adik manis yee.. 017 9191 671 (name saye imm)

4 comments:

  1. hahaha..apa ada pada rupa kan.. yang penting sedap..

  2. Kakzakie said...

    Solution lagi satu duduk dalam pejabat pos lagi dekat imm hahaha...

  3. imm said...

    hahaha betul tu kak rai.mkn sendiri je pun..tp kalu nak berjual mcm kak rai kna buat cantek2 la,,baru org terpegun n terliur..hihihi

  4. imm said...

    hahha betul tu kak,,lori pos laju smpai je,,kite yg serbu dulu cari barang sndiri..hahha

Post a Comment