• wanita,,da memang camtu lah

    smalam en cinta kate
    "status kwn2(fb) syg ni kbanyakannye mngeluh,takpuas hati,sentap..-ve je seme"
    hahahha amboihh bang,,suke nyibuk tau..
    ce tgk status kwan pompuan abang lak,,
    same je,,sentap je kejenye..
    sbb 80% dlm friendlist saye tu wanita,,
    so berderet ngn status jiwa kacau je la,,
    kawan dia plak 4,5 org pompuan,,
    2,3 org tuh aseklaa nak bertakpuas hati,,
    takpuas hati kt bos la,,
    takpuas hati kt jaga la,,
    takpuas hati kt rakan sekerja la,,
    hahahaha tahpape kan,,
    saye rase la wanita mmg camtu lah,,
    suke benar nak mngeluh pastu nak heboh kite tgh sedih geram benci,,
    yg tu takpe lagi,,
    ade yg lagi -ve jenis camni,,
    bile ad org up status gembire2,,
    leh lak die komen,,
    *mcm ko sorang ade..orang laen ade,,takheboh pon la*
    uiiiitt yg ni mmg nak kne lempang nih,,
    yg ko nak negatif takpuas hati sgt tu knape ye?
    isshh takpaham betul..
    sye takpnah kena la camtu,,
    satu, sebab saye jarang up status fb pon,,
    anggap la diri ini mcm takwujud,,
    tp bile tgk kadang2 ade kawan yg kna komen camtu,,
    hahhaha terfikir lak,,
    ade jugak org bermasalah mcm pengomen nih ye,,
    ko takpuas hati dok diam2 la,,
    nak mngomen negatif mase org tgh bergembire ni knape ye?
    saje je nak spoil kegembiraan org,,
    g semayang doa banyak2
    semoga Allah bg kebahagian kt anda juge yeahh..




0 comments:

Post a Comment