• tat nenas tak lazat

    misscinta sgt suke mkn tat nenas skang,,
    kt kedai da tak jual sgt biskut raye,,
    so sye bcadang nak belaja buat tat nennas la,,
    sye suke tat yg gebu banyak nenas kt dalam,,
    tp tat nenas yg beli kt giant ni,,
    tak gebu dan inti sikit je,,
    x best sgt la,,
    tp tu yg miss cinta suke,,
    mudah nak pegang x hancur kt tangan n tak manis sgt ,,
    sesuai untuk die la kan,,
    so sye kne belaja buat tat yg stok2 bakers akan ckp ini tat gagal,,
    boleh tak?
    kahkahkah..
    abes tu nak gugel resepi cane?
    tat nenas tak sedap?
    ade org nak post resepi gitu tak?
    hahahah mesti la takde,,
    ehh cop2..
    sye ni kalu dpt resepi tat lazat pon,,
    kalu sye yg buat end up ngn produk tak lazat gak kan?
    so,,tiade msalah rasenye..
    mari2 buat tat nenas..wiwiwiw

0 comments:

Post a Comment